Οι διατροφικές αμαρτίες του Πάσχα επανορθώνονται!


Η περιστασιακή καούρα είναι αρκετά συνήθης και δεν αποτελεί αιτία ανησυχίας. Πολλοί άνθρωποι αισθάνονται τα συμπτώματα της καούρας μετά από ένα μεγάλο γεύμα ή αφότου καταναλώσουν δύσπεπτες, καυτερές και πικάντικες τροφές.


Τι μπορείτε να κάνετε για να ανακουφιστείτε .
Τσίχλα
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of Dental Research έδειξε ότι άτομα που είχαν καούρες ένιωσαν μεγάλη ανακούφιση με το μάσημα τσίχλας δίχως ζάχαρη για περίοδο 30 λεπτών αμέσως μετά το γεύμα τους. Η τσίχλα διεγείρει την παραγωγή σάλιου. Αυτό κάνει κάθε οξύ που συσσωρεύεται στο έντερο να απομακρύνεται πιο γρήγορα. Η κάθαρση του οξέος βελτιώνει τα συμπτώματα της καούρας.

Μαγειρική σόδα
Επειδή σε χημικούς όρους η σόδα είναι βάση, βοηθά στην εξουδετέρωση του εξέος που υπάρχει στο στομάχι. Αναμίξτε 1 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε 1 ποτήρι νερό και πιείτε το. Αλλά αποφύγετε να καταφεύγετε μονίμως στη μαγειρική σόδα για τις καούρες σας. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και μπορεί να προκαλέσει παρενέργειες, όπως φλεγμονή και ναυτία.

Γλυκόριζα
Τα περιεχόμενα του στομάχου σας είναι όξινα . Αυτός είναι ο λόγος που τα αντιόξινα προϊόντα δεν είναι η λύση. Αντ' αυτού, η γλυκόριζα έχει φυσικές θεραπευτικές ιδιότητες για το στομάχι. Αν καταναλώσετε, ωστόσο, πολύ γλυκόριζα, μπορεί να έχετε σοβαρές παρενέργειες, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση. Γι' αυτό πρέπει να ψάξετε για προϊόν χωρίς γλυκυρριζικό οξύ.

Αλόη
Η αλόη (aloe vera) μειώνει τη φλεγμονή, η οποία δημιουργείται στον οισοφάγο και το στομάχι. Πιείτε 1/2 φλιτζάνι χυμό αλόης πριν από το γεύμα, αλλά προσέξτε επειδή ο χυμός αυτός λειτουργεί και ως καθαρτικό. Προσπαθήστε να βρείτε προϊόντα αλόης που αναγράφουν στη συσκευασία τους ότι το καθαρτικό συστατικό τους έχει αφαιρεθεί.



ΕΞΥΠΜΑ TIPS
1. Πίνετε άφθονο νερό κάθε μέρα! Αν, μάλιστα, προσθέσετε και μια φέτα λεμόνι σε αυτό θα έχετε και πρόσθετα οφέλη. Μπορείτε, επίσης, να φάτε σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο, καθώς επίσης και τροφές πλούσιες σε ίνες για να κρατήσει το εκκριτικό σύστημα του σώματός σας σε λειτουργία.

2. Αγαπήστε το συκώτι σας ! Το συκώτι σας είναι μέρος του φυσικού συστήματος αποτοξίνωσης του σώματός μας. Οφείλουμε να φροντίζουμε να είναι υγιές περιορίζοντας το αλκοόλ, την καφεΐνη, τα σάκχαρα, τα κορεσμένα λίπη και τα φάρμακα. Μπορείτε επίσης να καταναλώσετε βότανα ή συμπληρώματα για την υποστήριξη της γενικής υγείας του ήπατος.

3. Ηρεμήστε! Η ψυχική ευεξία σας είναι εγγενώς συνδεδεμένη με τη γενική υγεία σας. Το στρες, μεταξύ άλλων, επιβραδύνει την αποτοξίνωση. Κρατήστε τα επίπεδα του άγχους σε χαμηλά επίπεδα, ώστε όλο σας το σώμα να είναι  σε άριστη λειτουργική κατάσταση.

4. Αναπνεύστε βαθιά! Το οξυγόνο είναι απαραίτητο για τον καθαρισμό και τη σίτιση των κυττάρων του σώματός μας. Κάθε φορά που κάνετε αυτή τη σκέψη κατά τη διάρκεια της ημέρας, πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές που καθαρίζουν και οξυγονώνουν το σώμα μας.

5. Προσέξετε το δέρμα σας! Σύμφωνα με την Diana Carswell της Washington Post: «Το σώμα μπορεί να αποβάλει τις τοξίνες αποτελεσματικά μέσα από τους πόρους του δέρματος. Για να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία, συνδυάστε σε ένα λουτρό 1 φλιτζάνι άλατα και 1 έως 2 κουταλιές της σούπας αιθέριο έλαιο, όπως λεμόνι,  δεντρολίβανο ή ελιά. Οι διεγερτικές ιδιότητες των συστατικών καταπολεμούν φυσικά τις τοξίνες.

ΠΗΓΗ   www.pitsias.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου